20 Temmuz 2012 Cuma

WWW.MASCARAMMAXX.COM YAYINDA

Sizlere güzellik dolu bir haber vermek istiyorum. Birçoğunuz biliyor ama ulaşamadıklarım için küçük bir bilgi yazısıdır az sonra okuyacaklarınız:) Dergi sektöründe uzun yıllar güzellik editörlüğü yaptım. Şimdi ise yepyeni bir site ile kaldığım yerden devam ediyorum: www.mascarammaxx.com 
Bu sitede "Güzelliğe" dair yok yok... En yeni kozmetik ürünleri, en yeni estetik trendler, sağlıklı yaşam, diyet, erkek bakımı, ünlülerin makyaj çantası, defile arkası makyaj, kadın dergilerindeki güzellik editörlerinin keyifli röportajları... 
Yazmakla bitmez. İyisi mi siz hemen linke tıklayın ve keyifle inceleyin. "AAA bu konu tam benlik!" "İşte aradığım rimel"... dediğinizi duyar gibiyim:) Ben hazırladığım her haberi aşkla yapmaya devam ediyorum. Blogumda çok sık haber giremiyorsam bilin ki en güzel sebebi bu sitedir:) Oradaki haberlerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Her konuda mail atabilirsiniz.  Bir tık kadar yakınım:))) 


Unutmayın: "Hayat güzelliklerle dolu..." 




 Mascaram güzellik editörü Gülçin İşler Fırat denedi ve yazdı...

SHISEIDO- SUN PROTECTION COMPACT FOUNDATION SPF 30
Güneşe karşı!
Artık, cildinize sürdüğünüz fondötenlerden korkmayın! Devir değişti…  Şimdiki fondötenlerin cildinizi sabitleme, pürüzsüzleştirme ve ciltteki ten farklılıklarını kapatma dışında çok önemli bir işlevi daha var: “Güneş koruması”. Güneşin yoğun olarak hissedildiği bu günlerde Shiseido’nun 30 koruma faktörlü, suya, cilt yağlanmasına dayanıklı fondötenini denedim. Sonuç: cildim gün boyu doğal ve mat görünümünü korudu ben de özgürce güneşe teslim oldum. 69 TL

CLINIQUE CHUBBY STICK
Marifetli kalem
Hollywood ünlülerinin alınması gerekenler listesine girer de bizimkine girmez mi! Tabii ki hemen listede yerini alır. Eğlenceli, bir o kadar da pratik kullanıma sahip bu kalemi denedim. “Kalem” dediğime bakmayın, o bir dudak parlatıcısı: Chubby Stick. Hem de çok marifetli! Sürdüğüm anda dudaklarım ışıldadı, nemlendi. Üstelik etkisini de uzun süre korudu. İçeriğinde benim çok sevdiğim Shea ve Jojoba yağı var. Bir de 10 farklı renk seçeneği sunulmuş. Eee, daha ne olsun!  49 TL


ROC SOLEIL PROTEXION 50+ 
Hem koruyor hem nemlendiriyor
Bu ürün, şu güneşli günlerde tam bir kurtarıcı. Nasıl mı? Güneşe çıkmadan önce spreyi vücudunuza sıkıyorsunuz. Hem cildinizi güneşin zararlı etkilerinden koruyorsunuz hem de vücudunuzu nemlendiriyorsunuz. “Benim cildim güneş kremi sürünce kurur” diyorsanız bu ürün tam size göre.  Ben denedim ve çok beğendim. 55 TL

MURAD EYE LIFT PERFECTOR
Sabitleyici baz
Göz makyajı yapmadan önce göz çevresini nemlendirmeniz gerektiğini biliyor muydunuz? Bilmiyorsanız hatırlatalım. Gözaltındaki koyu halkaları, şiş görünümü azaltmak için kullandığınız kapatıcıdan önce mutlaka bir nemlendirici sürmelisiniz. Dr. Murad kadınların bu sorununa “Bir taşla iki kuş” misali bir çözüm bulmuş: Eye Lift Perfector. Gözaltıma uyguladığım anda hafif renk verdi, ton farklılıklarını kapadı, nemlendirdi ve göz çevresini makyaja hazır hale getirdi. Gözleriniz değerli ve Dr. Murad da bunu çok iyi biliyor.   130 TL
  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder