25 Haziran 2012 Pazartesi

DEMET AKALIN İLE SUNSET GÖZ ALICI!

119 .90 TL
Sizi bugün Demet Akalın'ın SUNSET ile gerçekleştirdiği muhteşem çekim kareleriyle başbaşa bırakmak istiyorum. Ama önce biraz dedikodu:) Sizin de gördüğünüz gibi hatun bildiğin "Taş". Bunu bu karelere bakarak söylemiyorum bizzat kendim de 2008 yılında OK! Dergisi'nde iken yaptığım ve kapaktan girdiğimiz keyifli ev röportajımda da gözlerimle görmüştüm. Uzun boylu, bacakları çok güzel. Ama tabii böyle bir fizik için yeme içme konusunda kuralcı olduğunu ve yediklerine çok dikkat ettiğini de o zamandan biliyorum:) Onun dışında evinde çok ciddi bir düzeni vardı özellikle de giysi odasında. Takılarını sakladığı bir çekmeceli dolabı vardı ki offf diyorum:)  Işıltılı görünmeyi çok sevdiğini belirttiği röportajında bakın ne demiş: "Işıltılı görünmeyi çok seviyorum. Düşünün ki sekiz yaşındayım ve doğum günümde saçlar yapılı, makyajlıydım, üstümde kabarık pembe bir tuvalet... Saçlarımı kaldırarak pozlar vermişim:) Pul, payet, yıldız benim ruhumdan sökülüp atılamıyor. Bu da benim iş ve özel hayatıma da yansıyor." 
Demet Hanımın ünü sadece Türkiye'de sınırlı değil. O zaman röportajımız Azerbaycan OK! Dergisi tarafından alınmış, kapaktan verilmişti:) Hadi şimdi bakalım Cornelia  Hotel Antalya'da çekilen SUNSET çekimlerine:) 
119.90 TL

89.90 TL

129.90 TL

89.90 TL

99.90 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder