13 Haziran 2012 Çarşamba

SUDA ÇIKMAYAN RİMEL

Malumunuz yaz ayları havanın kavurucu sıcaklarıyla başladı. Ne güzeldir ki ben şu an güneşin ve denizin bir de temiz havanın tadını çıkarıyorum. Darısı en kısa zamanda sizin tatil planlarınızla başlasın:)) Blogumun çok sevgili, benim için çok ama çok değerli takipçileri haber akışlarımız, gündemdeki etkinlik haberleri bu sebeple aksamaktadır. Affınıza sığınıyorum ve Kaz Dağları'nın muhteşem enerjisini sizlere göndererek sevgilerimi yolluyorum. Bu arada çok yakında muhteşem, son zamanların en başarılı kozmetik portalında başlayacağımın da müjdesini vereyim. Ben yeni işim için çok heyecanlıyım ama blogumda her zaman taze haberlerle olacağım.


Benimle ilgili bu kadar bilgi yeterli sanırım. Gelelim yukarıda fotoğrafını gördüğünüz konuya. Anladığınız gibi o bir rimel. Ama bir özelliği var: "Suya dayanıklı". Siz, süsünden asla ödün vermeyen kadınlar: "Ben denize, havuza girerim ama makyajım da bozulmasın", "Kirpiklerim takma kirpik takmış gibi kıvrık, gür ve hacimli dursun"  diyorsanız bu ürünü makyaj çantanıza atın. "MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT WATERPROOF" . Bu ürünle ilgili benim fikrimi merak ediyorsanız; Max Factor markasının rimelleri çok başarılı. Onu her zaman söylerim ve kesinlikle tavsiye ederim. Ama ben denize, suya girerken doğal kirpiklerimle girmeyi tercih ederim:) Konuyla alakası yok ama bir de muhteşem bir fondöteni var, (bizzat deneyimledim ki ben fondöten kullanmayı hiç sevmem  ona da ayrı bir yazı konusunda değineceğim. Bu rimeli almak isterseniz de fiyatı 49.90 TL. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder